Carro/Häxan -

Men Jisses!!

Nu händer det grejer...Kan jeee löööva!! Pratade med Älsk igår, Stackars diiiig!! Ni måste komma snart och mysa lite..Å jag mååååste kramas lite med kokosnöten... hööhhöhöhöhö... Tänkte om jag skulle lägga ut en liiiiten video på oss på min blogg igen..(På dän tia nä vi båd va singler...) hmp..
Desperados gänget har förlorat en kumpan! Nedrans... Men jag och L-M får återta ställningarna och rycka loss oss... *mooooahahhahaha* Vi kidnappar dig snart..Var så säker...

Shit...Kollade igenom mina filmer som ligger uppe på tuuuuuben.. MINNEN!!! *Gråååååter*
Funderar allvarligt på att flytta nu...HUUUUS!!! Here i COME!!

Då blir det häst igen!! Hoppas jag.. Har ju stall då och massor med hagar.. Som på den gamla goda tiden.. Och bana, å finns nog bara plus där! Hoppas jag kan börja tävla igen då!! Gud, Vad underbart det är att rida och bara flyyyyyga över hindren..



haha...Denna blev gjord vid lucia tror jag.. Eller ja, jul iaf...
Nu väntar jag bara på 2 saker.... Färg och hmm....liv... ;)

Tja, Resten fixar sig känns det som... :D MMM UNDERBART!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0