Carro/Häxan -

Men va faaaan!

Fatta och förstå era småglin!! Det som är mitt ger ni fn i! Jag är just nu i upplösningstillstånd.... Är så sjukt ARG!
Har bara lust att......mmmmfppppppppp %¤&%¤/%&/.... Så det så!

SEn lär jag väl snart säga upp Falun oxå... :D Ska fan flytta härifrån. Till Sommaren i hope.. Eller hur det nu blir,slutar och tja, framtiden får utvisa. Jag vet iafall vilka som är mina vänner, Resten skiter jag i snart... Dom kommer att bli varse om det...När dom minst anar det. För nu är det slut med utnjyttnandet... och allt skit!

Kan ju inte säga fööör mycket här..Folk läser ju min blogg som ja jag vet inte vad. haha, suck.
Saknar dock min lilla älsk så sjukt mycket... *buhuuuu*

Någon har satt sig själv i klistret..Eller skall jag säga...Några?

Vet inte mer vad jag skall skriva..

Igentligen borde jag ju skriva om allt, Som en viss människa sa till mig... Men varför igentligen, När det inte finns något att säga..
Finns nog inget kvar där alls... Och lär väl tänka mig för snart både en och 2 gånger om det är värt det..

Har insett att jag blivit rätt känslokall och kräsen... Känslokall med att tja, karma...
trasslar man in sig i nått, Så skiter jag i det sen om det inte går som planerat.. "Vad var det jag sa"
stämmer nog rätt bra in här...

Nåja, Skyll dig......själv.....


Inte min huvudvärk....haha!!!!!


SUCKER!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker du kan skriva vad du vill. Det är ju ändå din blogg, sen är det ju kul att läsa=) ( har inte så mycket bättre för mig än att tjuv läsa din blogg) Ses på willys=)

2010-03-10 @ 08:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0