Carro/Häxan -

Nej men asså...

Sitter här i min ensamhet och "arbetar" med min farm, Farmville is the shit... Haha, Som den tant jag är!! Japp, L... Jag erkänner väl da...!

Sitter och pratar med.....på msn..höhöhö... niiiice!

Gjorde rent mina små aqvarium i söndags... Nått mysko har hänt i mitt lilla... 4 tigerfiskar *borta* och 3 neontetror...*Borta*
Hittade resterna av en firre då i söndags...Men malhelvetet måste vara den mest pedantiska firren jag har stött på.. Det är Soprent i den lilla "hinken" på 30 liter... Och jag har bara gjort rent där en gång sen dom kom i Januari.. Har inte behövt alls... Nog för att malen äter alger..Men hallå..Har en växt som typ blir större bara man tittar på den, Och den borde ju alga av sig..Men icke.. *hmmmmm* Someting isent riiight... (ursäkta min suuuperkassa stavning, Men det är meningen!)

Känner att jag blir bara mer och mer flummig för varje minut som går... :P höhö... Eländigt, Men såååå sant!

hmmmm..Sa jag att jag hade tråkigt oxå?...jo, det skrev jag nog...längre upp.. jaha...*undra vad man skall göra nu da...* Orkar inte gå och lägga mig...Det är tråkigt... hmm.. aja, Shit happens. F kör tydligen bortamatch så.. haha SUCK! Men vad skall man göra... Bosätt dig där da!

haha...

Skall fortsätta med...hmm...msn nu jag...WIIIIIII... didelidiiiiii..


Kommentarer
Postat av: per bruhn

ville bara hejja lite! hoppas allt är bra iaf! Mvh/per (Falun)

2010-03-10 @ 04:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0