Carro/Häxan -

Nervöööös!! LÄNGTAR...och.... Glad!

Idag är det 60 dygn som Amira går in i.. Hoppas dom kommer snart nu da... Bara läääängtar nu som en galning efter att få lukta och mysa med små dunbollar...
Så idag har jag städat hela lägenheten och packat undan allt skit som inte behöver finns här.. Sen skall jag även göra iordning valplådan och fixa massa handdukar och göra allt klart..Sen får dom komma!!

Har redan fixat så att någon kan komma snabbt om det blir så att hon får... ller har 2 som är villiga att ställa upp... TACK!!
Bror och T....

Hoppas bara att Valplådan kommer idag nu da!! Annars får jag nog liiiite panik....
Nästa vecka skall Uffe komma och fota lite... :D Han är snäll han... Ta lite nya bilder....Kan ju vara på sin plats!
Snart skall jag hämta Madde på dagis.. :D

ch ikväll blir det lugnt.. Funderar på att koka en till höna med massa buljong.. Så jag har ett lager exra ifall Amira behöver mer..

Jisses vad man börjar bli nervös da... HaHa..Varför vet jag inte..Menar, Det är ju inte första gången hon får heller..Men man tänker på allt ändå.
Tur jag har massa ersättning och flaskor...Ifall att!

Men nu... Bädda sängen!

Chiiiiio!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0