Carro/Häxan -

Torsdag :D

Jaha, I helgen bär det av till Blge.. Vad jag ska dit och göra? höhö....Det vet inte ni ;)
Eller jo, Vissa vet det... höhö...

Sitter uppe hos Grannen nu..Har druckit kaffe och barnen har lekt av sig lite... Ska väl hem snart och fixa..Se att aqvariumet håller ihop *hoppas*
Det låter och knakar i det, Så snart lär jag väl få panik och tömmer det på vatten eller nått...ifall att... Eller bara för att.

JaJa, Så går det när man är gammal ocå gråhårig... *hmm,*
Ja, Jag sa det själv... Ifall att ni skulle börja fundera när jag behöver en rullator, Så är inte det ÄN.

Imorgon ska vi in på stan. Lär fixa lite...
Sen måste jag fixa en massa papper och skit. *pust,stånk och stööööön*

jaja, Blir nog bra tillslut.

See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0