Carro/Häxan -

Helgen...

Helgen var det garaget träff och krooogen! Med Feffe och Adde... Eller ja, Adde var inte med ut. Men vi var en vända till blge och var på massa bilfirmor och runt överallt och svängde.. I torsdags var vi till Mora och hälsade på Feffes föräldrar och hämtade massa bilsaker...
Har haft en helt underbar helg med dom bästa. Massa skratt och tok.. haha..Speciellt igår uppe på bilträffen.. Jag orkade inte gå så feffe fick bära mig..haha..
Har så mycket kul med den personen. "bror min"...
Nu sitter jag uppe hos min granne.. Och pratar handbojor med min dotter... ja, Nä men så atte... Nu ska jag väl gå och gömma mig under en sten da.. ahah
Detta blev bara så pinsamt nu, För tina asgarvar åt min diskution med min dotter..
*suck*
Hoppas vädret håller i sig, För vi skall ut och vandra!
See yaaaaaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0