Carro/Häxan -

Lördag 8/5 2010

Imorse när jag vaknade ur minj skönhetsdröm, Drömde som vanligt en hmm...Skön dröm. Eftersom man numera kan kalla sig nunna..haha..  (Skojjar såklart) Meeeen ändå :P
Iallafullafall, Så när jag hade klivit upp i sängen så ser jag spår.....Men inte vilka spår som helst..JORDspåååår!!

När jag kommer ut från sorummet så ser jag först ett stycke baloo, och i munnen har han ett stycke grönt långt blad.. Jag hade mina aningar att något hade dött... Och mycket riktigt, Längre bort i hallen ser jag till min förtvivlan, Fler gröna blad!! I köket låg resten..Av alla blad! Han hade gått bärsärkagång på min kära växt.. Och nu var denbara ett minne blott. :(

Det var bara att dra fram pluto och slänga i kontakt jäkeln.. En liten stund senare hade jag en ack så ren lägenhet, en mindre blomma och en kaxig hund!
Tror ni han var nå lycklig eller???!!!

Senare på dagen var vi upp te Tina (grannen) & drack kaffe... Efter en stund där i godan ro var det lunch time... Vi går ner.. Och det första jag ser när jag kliver innanför dörren är.......JORDSPÅR!! Igen???!!! Tänkte jag.. Vad sjutton har han varit nu då?!?!

Omg, palmen inne i vardagsrummet (Den som är 1 och en halvmeter hög...) DEN hade han typ slaktat! han hade haft ner den så den låg utspridd över heeela vardagsrummsgolvet... I 2 delar.. Nu kan jag tala om att jag var inte lycklig!!

Och behöver jag säga hur mycket av all jord som låg i krukan och hur mycket som fattades men hade släpats runt heeela lägenheten på 76 kvadrat?!?
Jag trodde allvarligt att baloo hade startat upp ett jordbruk!!

Han hade inte bara skövvlat av skogen, utan oxå jämnat den med marken och börjat att så..
Allvarligt... Det skulle då jag ha gått på om jag inte hade bott här utan bara kommit in som någon slags förbipasserande kaffetant!

Sen när jag hade städat ööööverallt igen..

Då kommer Tommy in genom dörren.. Jag har ju sagt till honom att han ev ska få ta över Amira på Heltid..
Dels om jag får jobb...Eller ja.. Hemligt.
& dels för att jag känner att tiden inte räcker till...

Ska även göra mig av med alla fiskar nu och båda sköldpaddorna.. Jag har ingen lust längre..
Ska bara ha Wilmer kvar i djurväg.
Ska dessutom få hela lägenheten omgjord. Nya tapeter överallt och nya golv överallt.
Just därför vill jag inte ha fler djur att hålla koll på.
Jag vill kunna resa bort och göra saker utan att behöva skaffa hundvakt hela tiden.. Kattvakt har jag redan så det är nog inga större problem.. Men ja..

Men vi får väl se hur allt blir... Sitter fortfarande och funderar på allt en hel del..
Så, Inget är bestämmt än!

Till råga på allt detta så är både jag och madde tok förkylda.. Hostar och går och tittar papper hela tiden...Känns som snorkranen är evigt öppen.. :P (jobbigt värre).

Ska påkryssning den 25 maj oxå.. Lasse stefanz! Jippiiiii...Jag må vara 29 men va fan, Har man vuxit upp med en mamma som diggar dom så har man... :P
Som ni kansek vet så gillar jag även raggarkulturen och hårdrockskulturen.. Ja, visst är jag konstig.. Men jag har aldrig sagt mig vara normal heller. Vad nu ordet normal innefattar..

Jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle.. *thats it*


Nu ska jag krypa ner i sängen med Madde... Sen hoppas jag på söömn!!

Är man kär i kärleken eller är man helt bortblåst.. hmm... Tänk på det en stund ni!

Kram & godnatt!!


Fattar inte varför jag blir kritvit på mobilkort, men "normal" i systemkameror... Whats the deal lixom??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0