Carro/Häxan -

Nyaste :D

Igår blev det att göra tatueringen igen, Skuggningen denna gång.. Nästa gång ska det läggas i lite mer, och självklart ska jag skugga upp Min dotters namn i tatueringen.. Men denna kommer att fortsätta byggas längre upp på ryggen.. Ryggtavla eller inte... När man väl har börjatkan man fan inte sluta tatuera sig! :P



3 Timmar tog detsammanlagt med alla mina envisa pauser :P Ja, Det gjorde såååå ont! Speciellt när han kom åt vissa nerver... haha...

Nu ska jag fortsätta lite med allt här hemma... Ska glutta på en film ikväll hade jag tänk. I min ensamhet.. Ja, jag är fan lite bitter... Allt ska vara på andras villkor...Inte Våra!
SUCK!!
Vette fan hur länge till jag klarar av att ha det såhär... Men börjar tröttna ur rätt mycket nu... Ändå kan jag fan inte släppa..VAD är mitt problem lixom??

Nä, lär tänka till lite nu!

Kommentarer
Postat av: Maria

Flytta till Mockfjärd vet jag!

2010-05-13 @ 15:43:18
URL: http://blondecrazygirl.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

hejsan :)

Vad har hänt i helgen då?=)



Kram :)

2010-05-15 @ 19:43:14
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0