Carro/Häxan -

Onsdag!

Nu längtar jag till hösten... Hoppas på att sommaren bara flyger iväg..men det lär den väl inte göra. Nu har jag äntligen gjort en till tatuering, skönt...bara det att nu när den läker, så kliar det... Hela tiden... Men nog är jag nöjd alltid.. Har speldraken spyro i svanken:) så nu blir man väl kallad för spelnörd oxå, dock visste jag inte om det innan vem han var eller vad han var... Tyckte bara han var söt. Därför blev det honom.. Men det blir nog en till av honom, när han är lite äldre.. Och mer carroborta.. Ha ha... Mår inte så bra just nu, känns jobbigt att alltid gå på massa nitar... Men det hör väl till livet, synd nog. I helgen vet jag inte vad som händer, rättviks marknad. Men får se om vi drar dit på lördag eller inte, beror helt på fredrik.. Men nu ska jag fortsätta här hemma jag... Och göra ingenting.. Jo, kaffe.. Dax för det nu, känner jag! Regnet hänger i luften.. Så får se om man går ut eller inte,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0