Carro/Häxan -

Mobil inlägg! Söndag..

Bloggtorka..eller oxå har jag helt enkelt annat att göra, än att sitta här och berätta om mitt liv.. Fast min blogg är till för just sånt.. Skriva av mig, dela med mig? Nej.. Inte just nu.. Har mycket jag vill berätta.. Men men, vissa saker har sin tid. En sak jag kan dela med mig av är att ett tv bolag kommer hit och ska filma.. Hos mig! Är nervös och jävligt glad.. Men mest nervös.. Tänk.. Jag och bea.. Hahahaha.. Humle och dumle.. Ja Ja,.... Nog om det... Har raderat över 200 pers på min vänner lista.. Känns skönt, nu vet man vilka som finns där, och inte. Men nu skall jag dra något gammalt över mig.. God natt! Måndag imorgon, och dagis. Madde hostar.. Så får se om hon blir hemma eller inte... Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0