Carro/Häxan -

Ke vaaa??

VARFÖR skall jag alltid få alla andras baksmällor?? haha....Drack inget i lördags, ändå vare jag som låg mer eller mindre medvetslös hela söndagen... och åmade mig och hade mig... Stephan och björn slaggade på min soffa... och tydligen är dom lättroade, för i söndags när jag klev upp i mer eller mindre strupblästen och sminket i heeela ansiktet, skrattade dom och undrade vad fan jag hade gjort..knullrufs och sminket utsmetat...*mmmmm,fint carro,fint* *muppidiot!!*

Som om jag hade gjort nått da...MED TÄCKET DÅ ELLER????!!! mja.....Skulle int tro hä!!

Men nu ni killar, nu vet ni hur en brudjävel kan se ut kl 10 dagen efter... hahahahahhhaa....
Man gick jusom och la sig vid 5 på lördags morgonen... har varit ta mig fan ölverallt under lördagsnatten... *men det äventyret behöver vi inte tala om :P*
haha... shit... (hela äventyret handlar om att åka fram och tebax en sissodär 10 vändor, för att sedan inse att NYCKEL helvetet inte ligger där den ska, öför att sedan få hem 2 killar på soffan... Japp, dom hade jusom int nyckeln hem med sig...bra där! Senila jävlar...

dottra kom hem vid 7.... då var jag åtminstonde vid medvetande.. tillräkligt bra för att kunna dissa sängen och lägga mig på soffan och tryna.. *mmmmm*
Hann se halva irene huss, sen blev dä sängen igen.. Första gågnen i sveriges historia som jag lägger mig vid 22.30!! Gah, sensation!!!

Nu ska jag väl hitta på nått ara o göra tror jag... en dusch månne??!!
just ja, jag bea och mamma var och tränade i hmmm...onsdags.. (Så längesen??) jaja, det gick ju klockrent bra... behöver jag säga att dagen efter var vi som ett vandrande kylskåp?? stela och frussna..

Så vare med den träningen... *hmpf*

Så det lägger vi ner för ett tag till.


brrrr.... hä da!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0