Carro/Häxan -

Lööööördag!!

Tanken igår med denna lördag var att jag bara skulle vara hemma och slockna på soffan, Som en normal svensson.. Meeeen, uppenbarligen sket det sig... Idahoe smsa och Bönade och bad! Leksand it is!

Så ikväll drar vi klackarna i taket i insjön hos herr lindström...Eller va fan han nu heter...
Kan ju bli ett äventyr utan dess like när en galen falubo kommer in i huse... höhööhöhööhööhö...
Igår da... Jo..alltså... När jag får mina dumma/galna ideer är dom så korkade så jag bara måste utföra dom..

Behöver jag säga att den här iden innehöll en sax och löshår??
Nu e jag kortklippt :D Man är sin egen frisör så att sägas!

Har dessutom tagit upp fiskmat ur frysen.. eeehhh... Herr HUGO ska få mat.. *en snake headedfish.
Helt enket, han ser ur som en ål med orm huvud...
*skiiiitsöt* och jätteful.. fulsöt?! äh wtf!!

Känner att min flumm humör tar nu sin början.. En dag utan combon är föööör mycket.. Måtte hon dissa gbg och komma hem nu.. Meeeeeen neeeeeejdå.... MÅNDAG!! MÅNDAG, vem fan har tid ork och lust att vänta tills på måndag för att kunna få flippa ut totalt?? *ggaaah*

jag behöver semester,,nej vänta. Det har jag ju redan.. jag behöver sol,bad och en paraplydrink! *röv!* dä gick int!!

Skit samma, of too leeeeksaaaaaaaand!

See ya all fuckers!

Kommentarer
Postat av: Combomongo!

Jag hade lätt dissat Gbg om vi inte skulle åka till Gekås! Har så mycket sprallighet jag kommer behöva göra mig av med, så det kommer bli liv hemma på måndag :P

En dag gör mer än vad man tror och jag kan inte flumma förrän jag är hemma!



Saknar dig och allt stimmande! Puss! <3

2010-10-03 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0