Carro/Häxan -

Mår som ett lass skit!:(

Fick ont i magen i tisdags, typ överallt runt magen och njurarna, under revbenen.. Låg hemma i 2 dagar. Sen klarade jag inte av mer och ringde läkaren. Fick en akuttid samma dag. Han klämde och kände på magen och kom fram till att det är blindtarmen som spökar.. Fick en akut remiss upp till kirurgen.. Men fick åka hem igen, kom in om det blir värre.. Eftersom mina värden är bra och jag inte har någon feber..tack.. Jag är helt slut i kroppen,mår skit,kan typ inte äta mat, går nästan bara på flytande föda. Och äter jag mat får jag ännu mer ont.. Sover så mycket jag bara kan, 2 veckan jag är sjuk nu. Förra var det ju influensan.. Så vad kommer härnest? Med tanke på att jag typ aldrig är sjuk.. Kul.. Nu ska jag sova, igen. Dagens dag i skolan tog knäcken på mig.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0