Carro/Häxan -

Onsdag (aka lilllördag)

Men inte fan blire utgång för det ikväll... Vi spar oss till helgen. Lööööördag, Falun :D
Blir ett stort tjejgäng som drar ut och skakar ruuuummmmpppphaaaa!!
ME LIKE!

Kastar in dagens låt: Underbara Volbeat, Dom hade gäääärna fått ligga i min säng o kramats!! *höhöhö*



Bra låt, Bra band!

Idag skall jag ÄNTLIGEN tvätta!!! Kommer bli helt underbart att få lägga rent i Sängen, och fdra på sig rena kläder... Siom man gillar, Just nu har jag en målartr5öja på mig, Jeans (Snodda ärligt från Bea) och underkläder som är tooo big typ!
Men vad gör man inte, lär väl ha nått att dra på sig...

Min lya är fortfarande iskall! Trots tätade fönster.. Men Men "kopparstaden" i ett nötskal!
jaja, wtf likom!




Det är nått med han som sjunger...*the VOICE!!* mmmmmm...Njutångest, Härlig röst..men ja, diggar inte resten av honom.. *Sorry... *

Nu blire Kaffe hos grannen...

SEEEE YAAAAAAAAAAAAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0