Carro/Häxan -

Onsdag....Kväll...

Sitter med Anna i köket och har allsång... Tänkte dela med mig av en låt som jag gillar, och blir glad av...

http://www.youtube.com/user/carrofalun#p/a/f/0/MVKl9egbGII


Ni får kopiera länken och köra via den länken.. Kunde inte kopiera hela låten hit med en direktlänk... Hittade ingen.. :( Iallfall är det en god vän till mig som har gjort videon.. :D *Stolt*
Nu skall jag snart gå och surra säng... Imorgon är det en ny dag med nya bekymmer och jobbiga telefon samtal.. Och imorgon har vi Affärsjuridik hela dagen...

Nästa vecka blir det skogsmulle...hehe... Kommer att sitta på Pass hela veckan..
Goooooooooooood!!

Denna låt är bara så underbart sköööön.... Och stämmer rätt bra... God natt på er.... *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0