Carro/Häxan -

Tisdag..

Wilmer ligger som vanligt på datorn... (varmt or what..)
Idag vare hjärnsläpp på kursen, moms, skatter,avgifter och det ena med det andra... *phuuuuuu* Som sagt, Matte är inte min starka sida...

Ikväll blire soffan, Sååååååååå mycket!!
Låg inte där alls igår, Så jag tror mig veta att min soffa saknar sin matte ;) haha...
Eller iallfall hoppas jag det, Då har jag alltid nått att skylla på...

Lär väl ta tag i den lilla disken som är kvar nu...Har även hunnit med att leka rörmokare idag. Vem pratar om att varje kvinna behöver en man?? hahahhahaha...SKRATTretande... Klarar jag av att göra rent ett köksavlopp,kasta upp en ny lampjävel, fixa elen, och diverse annat, så lär5 jag fan int behöva ännu en karljäkel som inte kan göra ett dyft här hemma... *sparka ut skiten bara..*

Nä, En kvinna reder sig själv....  :D

Vad lär jag mer pyssla med?? Göra kaffe kanske.. Så jag blir lagomt flummig tills "bror" kommer ikväll..
haha... *Sweeeeeeeeeeeeeeeet!!*

"safura-Drip,Drop...."

Har tvätttid imöru... *bajs* Tvätta hatar jag typ... *uuurk*

Men man måste ju ha rena kläder och rent i sänga... Annars kliar ju feffe sönder sig.. Allergiker där.. :P

I helgen..... vet jag int va som händer... Det lär väl märkas..

Seeeeee Yaaaaaaaaaaaa!!

Och NU NU NU NUUUUUUU snart äre ÄLGJAKT!!! F*n va niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!!

En vecka på pass....  *läääängtar*





haha..... *noo coments*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0