Carro/Häxan -

Tjingeling!!

Söndag, åter igen... Veckan har bara runnit iväg.. Igår hade jag städdag.. En ren skitdag.. Var irreterad på allt och alla. Just baraför att jag stressar upp för ingenting och då går allt åt helvete.
Som igår alltså. Kastade tre blomplantor oxå, Dom hade jag tydligen lyckats ta dö på.. :S
Så nu e min lilla "samling" mindre med 2 växter.. Men det gör ju inget, Ligger redan 35 till som behöver sättas ner i jord. Men just nu får dom bo i glas med vatten i.

Ja, Den dagen jag lyckas med allt.. Då ska ni få veta det.. (bevisligen kommer ni aldrig få veta det, Eftersom jag aldrig kommer att lyckas med allt som jag vill,ska göra!) Så det var enkelt.
Har inget annat nytt att komma med, Jo, Bea kommer hem ikväll.. :D great! Då blire som vanligt här hemma igen, med massa flum och skratt, Som vi älskar..

Ska ha Madde över natten, Igentligen har vi byte idag (varje söndag).. Men eftersom jag är ledig imorgon från skolan (hemmaarbete) och madde är ledig från dagis (utvecklingsdag) och Tommy jobbar, Så kan jag lika gärna va hemma med henne, Eftersom ingen av dom "orkar"...

JaJa, iallfall glad över att jag får ha min dotter hemma. För imorgon kommer det vara en tjej till här :D Så jag ska vara barn vakt imorgon, Till maddes bästa vän ;)
hehe...

Nä, Nu lär jag gå och göra någon nytta... Bada madde kanske, Eller bada med madde? nja.. Får se hur det blir.. :D

See Ya!

Lägger in ännu en bild från kryssningen. (bea gjorde om mig lite i LR) ingen ret, men bara ljuset har hon fixat om..


Kommentarer
Postat av: Cattis

Du är jätte fin på bilden ^^

2010-11-01 @ 23:20:18
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0