Carro/Häxan -

Freeeeedaaaag!!!

Ruskigt SKÖNT må jag säga att jag äntligen sitter vid en RIKTIG dator och ingen jävla mobil! Skrev ett superlångt inlägg igår, Men som vanligt laggar det hela tiden så inlägget kom inte in!! MORRRRR!!
Nu sitter jag och sjunger i högan sky till Melanie Fiona-Monday morning

Den e bra den!! *wiiiiiiihihiihiiiriirirr*

Nu är frågan om ikväll, Dra med boysen och fiska och övernatta..Eller stanna hemma och dra täcket över huvudet.. ?? Help?...

Saknar någon att mysa med nu när hösten närmar sig.. Känns som om alla har någon redan, utom jag. Sooooooom vanligt!!!

Konstig vecka må jag tale om.... Får sms av folk....Aja!

"jag e en liten lycklig kompis" hehe.... :P

Röka sej lite nu va... Mer kommer ikväll, inlägg alltså..


SEEEEEE YAAAAAAAAAAAAAAA!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0