Carro/Häxan -

Måndag..

En ny vecka har nu tagit sin början, och dagens äventyr har spenderats i Borlänge..På kursen så klart. Hade moms tapeten idag.. Mer behöver jag inte säga mer än att det var siffror och åter igen en massa siffror.. Mega tråkigt med andra ord, men nödvändigt.

Just nu står Feffe & Bea och gör suchi.. GÖTTANS!!!
Sen blir det väl att äta och gå upp te Natti en sväng..

Tog lite nya bilder igår med bea som håller på att lära sig fotografera. Hon är skitduktig för att vara så "ny" på det.
Men man ställer självklart upp som provdocka. Rekomenderar henne varmt till er som vill ta bilder, Kommentera här ifall ni vill ta några bilder. TFP bilder... (Time For Print)



Fotograf: Bea S
Smink: Carro (Jag)











(Dom små bilderna är klickbara..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fina bilder verkligen :)

2010-09-21 @ 00:48:13
Postat av: Maria

Jag vill gärna få bilder knäppta på både mig själv och barnen! Hon verkar vara jätteduktig! Smink fixar du...?=

2010-09-21 @ 21:26:32
Postat av: Bea

Maten blev ju faktiskt god :)



Tack för de fina orden i bloggen :) Du ska få lägga upp de retuscherade sen också, då jag har suttit hela dagen och lekt med många av dem (17 st är lite mycket) ;)



Puss

2010-09-22 @ 03:03:08
URL: http://blog.beaimaging.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0