Carro/Häxan -

Heeeeelg!!

Wilmer mår inte så bra.. Haft anfall igen.. Jag gillar VERKLIGEN inte detta!!! Min älskade bäbis! (och ni som nu önskar att han försvann, KARMA...Jag säger bara KAARMAAA!!) <---- *tittar på er, karma..*

Jag fyller om om 13 dagar..


Behöver jag ens säga att den veckan kommer jag ligga i sängen och må skit! Varför? Joooooo, för jag skulle ha varit på typ kanarieöarna då, eller legat och glassat i egyptien. MEN som vanlig säger vissa en sak, och menar en annan!

Blir fan trött på sånt!!

Vill man inte med, Så säger man det DIREKT! inte 3 månader senare...

jaja, whatever!
Jävla pisssliv igentligen!
NU är jag bitter, igen! och ta mig fan det tänker jag vara, ETT jävka bra tag till!!!


ÄÄÄÄH, FUCK THIS!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är det som hänt Wilmer? Måste ni till veterinären med honom? Håller tummarna att han blir bra!! Kramar

2011-04-01 @ 13:01:58
URL: http://linamarchall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0