Carro/Häxan -

Kan det inte bara sluta...

..blåsa ute, bli varmt,solens strålar mot min kritvita kropp, 25 grader i vattnet, ljumma sommar nätter, nattbad, strandhäng,grilltider, nattliga promenader,utflykter, natt fiske, och massa mys och romantik i sommarnatten... Men nej. Det blåser ute.skitkallt,tråkigt väder,singellivet är helt fucktup, katten är sjuk, jag är ständigt trött pga av allt, bea oxå, är inte roligt alls, fyller snart 330 känns det som.. Eller 30 normalt liv.. Nää va bitter jag åter igen är! Är det en bittertid nu eller??

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, jag satt bloggsurfade och trillade in på din blogg. Jag hittade ingen mailadress att kontakta dig på så jag skriver här. Jag driver ett projekt där vi precis har lanserat BETA-version av en ny och unik datingtjänst, smart och social dating - http://jagodu.com/. Tänk mer Facebook, mindre trötta gamla datingtjänster! Mindre statistik o vetenskap, mer personkemi och socialt. Du verkar vara en social person som vi riktar oss till och jag skulle vilja ge dig en sneak preview av vår tjänst. Om du mailar mig på [email protected] så ska jag ge dig en aktiveringskod som gör att du får premium-medlemskap i 3 månader.



Må så bra!

/Anna

2011-05-04 @ 13:36:53
URL: http://jagodu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0