Carro/Häxan -

Nykär?

Jag undrar ibland om jag kommer att hitta kärleken i mitt liv, The love of my life.

Kommer jag få känna sötman av att vara sådär, Härligt nykär,Med fjärilar i magen, Ingen hunger och bli helt till mig när jag träffar Honom. Bli sådär "fjollig."

Att bara ha ögon för just Honom. Att känna att han är den vackraste människan och den snyggaste människan på jorden.. Att det ska pirra och kittla i hela kroppen när han ser, Och rör vid mig.

Jag jag ska bli sådär "Kärringaktig". (Ni vet sånt som man säger om en karl som aldrig vill göra något utan att kärringa är med. Som knappt vill/får lämna huset utan hennes tillåtelse,Som helldre är hemma med kärringen än att vara med sina vänner/festa.)

SÅ vill jag känna, Fast jag verkligen FÅR göra allt jag vill utan att han skall vara med eller utan att jag skall vara med honom hela tiden. JAG vill vara NYKÄR!!!!

Jag VILL vara sådär fjollig, Som är rädd för att göra fel i Hans närvaro, Som inte vågar göra nummer 2 i hans närvaro, dvs när man är i samma lya, Samtidigt. Som knappt vågar äta, Ifall man skall tappa nått eller äta på fel sätt, eller spilla..Eller ännu värre,.... Fisa.. Haha...

Som är rädd att säga fel saker.. När jag är intresserad av någon, Säger jag alltid fel saker vid fel tillfälle.Jag fummlar alltid,snubblar, Jag verkar mig dummare än vad jag är, Jag pillar på allt, Jag pratar 24/7, Om allt och absolut ingenting! Jag har en IQ på typ 3, När jag är just KÄR!!! Upp-över-öronen-KÄR!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inte annars, Annars är jag faktiskt rätt klevver, utan att själv veta om det kanske. Utan att själv ens tänka på det, kan jag kasta ur mig dom mest smartaste sakerna..Ungefär som om jag visste allt, ger stora utdrag och beräkningar på saker, Berättar hur det är, varför det är så.. och massa sånt.. Sist satt jag och berättade exakt hur ekosystemet fungerar och varför vi har exempelvis rovdjur och varför vissa är skyddade, hur, och massa runt omkring..

Och allt började med att vi satt och diskuterade Älg. Sen fick jag göra ett utlägg om Älgko, och vanlig "lantko". mm.mm. Kommer som vanligt ihåg hälften nu.. Så ingen ide ens att ni börjar ställa frågor om det, Men tillomed Bea blev impad av min "allmänbildning". Så det så!

Trots det framstår jag som en av sveriges osmartaste människor. Med tal och skrivfel. Och långa utlägg i debatter och kommentarer.

Varför?

Själv har jag inte den minsta aning. Svårt att utrycka mig i tal och skrift helt enkelt. Vissa är bra på det och vissa inte, Alla har vi olika talanger, var av detta och det inte är en av mina talanger.

Jag har nog vissa smarta talanger, utan att jag själv vet om dom. Men om ni hittar dom på mig, Så kan ni väl hojta till..

Jag var bra på att dumförklara mig själv, så slapp ni göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0