Carro/Häxan -

osocial?

Blev visst lite tomt på inlägg här.. KIan väl hända att jag har haft fullt upp dom senaste dagarna..Blir ju lätt så att är man är barnledig så skall man hinna med att göra 1000 saker som man inte hinner med att göra när man har M hemma. Hon går ju bara på dagis några timmar om dagen.. Har verkligen haft fullt upp alla dessa dagar, Men typ ingenting tycker man. Ändå har dagarna gått kanonsnabbt.

Och min kropp står fortfarande kvar en timme efter..

Arg är jag oxå, Nej, Snarare förbannad!!! *DU behöver verkligen en rejäl jävla käftsmäll!*

Så känner jag just nu om vissa personer, Dom skulle verkligen behöva ett rejält jävla kokstryk!!

Hur i helvete är folk funtade igentligen??

*nu tänkte jag skriva ännu mer...* MEN nu ger jag upp.... Inte ett till sånt inlägg där folk som inte behöver ta åt sig gör det. nej nej.. Personen/personerna vet nog ta mig fan inte ens om att jag är så arg på dem!

Skit samma, Imorgon kommer nya bekymmer!!

Har iafall tränat idag.. MÄRKS att man inte tränat på en vecka... *fuck!!*

SEE Ya later, Aligerotooooooreeeee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0