Carro/Häxan -

5 dagar sen...

5 dagar sen jag blogga...Börjar bli riktigt dålig på detta med uppdatering och nya inlägg.
Men har jag något igentligen att komma med?


Tja, Jag har iallafall blonderat mig..

Nåja...Jag ser förjävlig ut (blond passar inte mig, Fortfarande!) MEN, jag blonderade mig enbart för en sak, Jag skall bli rödhårig. Inte röd utan verkligen ELDIGT röd..

Ni känner väl till hur Rihannas hår ser/såg ut?



Jag älskar färgen.. Nu är det bara att hoppas på att den passar mig.. Nog för att jag har haft dom flesta varianterna i min skalle.. Men. Ja.

(Kopparröd,brun,svart,svartlila,orange,blond,mahogney..)

Ja.. Jag passar dock i Svart (Sommartid) Och koppar röd/brun (vintertid) Blond passade jag i en gång i tiden, och det var innan jag fick barn, konstigt nog!

Nu, Efter att jag fått barn...Vägrar jag blond.. Jag ser ut som, jag vet inte vad i huve! HEMSKT fult är det iallafall!! (på mig) Så no more blond for me.)

Dock måste jag påpeka, Jag blonderade mig enbart för att kunna försöka få till denna eldigt röda färg. Hade jag gått direkt från Brun/svart/kopparröd till denna färg, Så hade den nog inte blivit så röd som jag hade velat..

Och då vette tusan hur jag hade gjort..

nåja.. Blev ett inlägg iallfall.

Ps.  nu är klockan för mycket för att jag skall orka engagera mig i att ändra stavmissar mm. Så.
Men jag lär väl iaf gå igenom snabbt för att kika lite.. ds.


Godnatt kära vänner!

"Imorgon är det en ny dag, Med nya bekymmer!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0