Carro/Häxan -

Det syns inte utanpå..Men det känns inuti.

Dagen har ju inte direkt varit ok.. alls. nu kommer allt, jag har gråten i halsen, men får inte ut nått, jag vill skrika,slå och sparka på någon, men det blir inte bättre för det.

Älskade Wilmer.. Om man kan älska ett djur så mycket och så högt, så kan jag meddela att skall det komma in en kille i detta hus, då får han vara medveten om, att Wilmer, Rår han inte på. & ens försöka.. haha, suck. Nej du, Wilmer skulle jag aldrig i helvete släppa för en kille.. (( tror man det, lär man fan vara helt blåst i skallen!!))

urs. vet besöket idag, huvva.

1700 kr fattigare, och ännu en sjukdom i familjen att lägga dit..

Epilepsi var domen. Så nu, medicin livet ut för min älskade kisse..

skiver mer om allt, some other day...

nu lär jag få i mig nått... maaat!! var väl igår sist jag åt.. jo, tog en macka idag, ja..kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0