Carro/Häxan -

nattuggla.ja

åter igen har friden nu infunnit sig.. M har en kompis här som sover över inatt. Så ja, Det är väl läge för mig snart oxå att inta sängen, bland 2 sovande töser, 2 katter, 3 täcken, kuddar och en herrans massa gosedjur. Japp.. Och mitt i allt detta, Skall då jag få plats! Grattis.. Bara att klämma ner sig då.

För övrigt har M börjat hosta....Igen. bara att inta astma medecin da...igen.

Som ni säkert undrar, har jag fått kännedom om... (Eftersom ni inte kan kommentera via min blogg.. ) Ryckten ja, och folk som tror sig veta.

Saker jag menar i min blogg, Gäller i största allmänet, get it! Annars skriver jag annat. Tro mig.

Och På Tisdag blir det läkaren. Då kommer jag prata med han ang min Stelerisering, Japp. No more kids here! Iallafall inga fler arvingar. Så det så.

Och om ni har några problem med det, Får ni prata med väggen. Min kropp och mitt beslut! So, Fuck of!

L var hit idag, och fikade. ja, jag säger då det.. L du vet vad jag tror.. ;)

Nu fick jag ett sms, Rysningar genom kroppen. Nej, tack!

ne, fy fasen.. Dax att krypa till kojs mån tro..

Tänker lägga mig och mysa säng nu, och hoppas på att jag inte får huvudvärk imorgon..  ;) När andra är fulla, Är det jag som tar smällen dagen efter, Spelar ingen roll om jag är hemma nykter, är jag sympatibakis? Som killar är sympatigravida?

Nej fy! Tacka vet jag vatten....

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0