Carro/Häxan -

Spelberoende..

Helvete, jag är spelberoende..

På facebook finns ett spel som heter Bubble Witch Saga. Behöver jag säga nått mer?!

Jag spelar dagarna i ända nu, just det spelet, Mitt hår står åt alla håll, Sängen kommer att gå sönder snart, jag kommer få liggsår, bli innåt helvete fet, skaffa glasögon, äta micromat och dricka kaffe i mängder...(om det fortsätter såhär...)

Och just nu FUNKAR inte spelet!!!!! jag blir galen!! laddar om och om igen,hela tiden..

ja, det är sant. JAG är SPELBEROENDE!!

om jag dör i spelet, vrider jag mig i plågor, river mitt hår (skit samma, jag är ändå gammal och kommer tappa allt hår snart ändå)..
jag laddar på med krediter..spelar igen,dör massor..det är HEMSKT!!

tur Wille ligger och håller mig sällskap.. :P

Då INGEN ANNAN GÖR DET!!

skit, jag lär starta om datorn nu, och HOPPAS på att spelet åter igen funkar!! ((för nu har jag fullt liv ;) )

Och jag lär dessutom komma om Bea, då vi just i detta nu, ligger på samma bana.. (För jag har klarat av 6 banor idag.. :)

See yaaaaa!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

haha samma här!! helt beroende av det spelet! jävla spel lixom! :p men kul är´re :)

2012-01-03 @ 13:20:39
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0