Carro/Häxan -

Beställning på nätet!

Jag älskar att beställa kläder på nätet. (INTE)
Jag får ÅNGEST varje gång.. och det slutar alltid med att jag inte beställer hem ett skit.

För klickar man på det man vill ha, sen står det slutsålt eller att man har lagt det i kassan, sen fortsätter man, tills man är klar. då kommer chocken, typ 900 kr, vill du fortsätta beställa eller gå till kassan.. *där kommer tvek nummer 1.. Sen tar man och tänker, men jag måste ju ha kläder..
Och så går man till kassan, sen beställer man, skriver in alla uppgifter och trycker på klar. Då kommer det upp en sån där ruta, kreditkort? eller inte. Så var det klart. jag har inga kreditkort och har ingen tanke på att skaffa det heller.. Så var vi nu där. DET går ju fan inte att beställa om man inte har något kort.

timmar senare, en chock och massa velande. Så gick köpet ändå inte igenom. KUL! (INTE INTE INTE)
FAn va sur jag blir!

Så nu drar jag iväg te ellos och halens, på nätet såklart! Och hoppas på bättre lycka där.
BONPRIX, fuck off! jag är INTE glad på er!


Önska mig lycka till, jag behöver all lycka jag kan få.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej man får ju dumt nog inte handla på postförskott osv om man har skulder :(

2011-02-07 @ 23:40:08
Postat av: lina

När jag beställde från bonprix fick jg ta det på faktura. Men det va lite segt att få fram det alternativet!

2011-02-08 @ 10:19:46
URL: http://linamarchall.blogg.se/
Postat av: Carro

Anonym: det handlar inte om man har skulder eller inte, fler har haft samma problem som jag med den sidan. Och det gick hur bra som helst att beställa på både ellos och halens!

2011-02-08 @ 16:09:53
URL: http://caroline1981.blogg.se/
Postat av: Bea

Till "anonym" (Mariah):

Det har inget med skulder att göra, utan det har mer med att göra hur företaget arbetar. Vill man veta att man får in pengarna för det man säljer, så använder man sig inte av fakturor då risken är mindre att det sköts. Men som jag skrev så har fakturor och postförskott inget med skulder att göra. Känner flera som har både kreditskulder och annat, som får handla på både kredit och beställa ifrån nätet!

2011-02-08 @ 16:36:55
URL: http://mittlivisvartvitt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0