Carro/Häxan -

Bitterfittan!

Här kommer ett par saker jag hatar! Jag hatar att vara arbetslös, att inte vara rik, att jag inte har tagit fingrarna ur röven och tagit körkort, att jag inte har pengarna att ta det. Att jag inte har en mobil som funkar klockrent. Att jag lånade ut min hund. Att jag röker och har inte motivationen att sluta. Att jag inte har en fungerande dator. Att jag är singel. Att jag är för självständig för att inleda något. Att jag tycker om fel människa. Att jag har kort hår. Att jag inte är så smal och vältränad som jag skulle vilja. Att träningsstället jag verkligen gillade har stängt! Att jag inte kan åka utomlands än. Och att jag inte ens har varit utomlands! Att jag är bitter just nu. Att jag knappt klarar av banan, utan dör på slutet! Bajs!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Varför hatar du att du lånade ut hunden? (eller det kanske var under en längre period och det inte var samma hund du fick tillbaka kom jag på nu att du kanske menade..?!)



Tolkade som att det bara var över en helg eller dylikt, jag är expert på att feltolka nämligen så det förvånar mig inte om så är fallet :)



Kul blogg btw :D

2011-02-05 @ 17:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0