Carro/Häxan -

En saga!

Varje dag skall jag visa bea en saga jag har skrivit.. Men..nu undrar jag om ni vill vara delaktiga i en liten del av detta.. Ska jag skriva ut någon saga som ni får ta del av och läsa och kommentera. Självklart vill jag ha kritik. Men smart kritik, inte dum. Alltså jag ska lära mig skriva rätt. Inte att ni ska skriva, öj, den där var ju helkass. Fan va kass du är.. Mm. Mm.. Utan kritiken skall vara så jag kan bli bättre! Hoppas ni förstår hur jag menar, jag är otroligt kass på att uttrycka mig. Jag vet. Kul att johanna gillade sagan iaf;) hehe.. Tack! Har hunnit med 2 sagor på 2 dagar:) detta hoppas jag verkligen på just nu. För det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0