Carro/Häxan -

Fredag o så gick en månad förbi...

Förra månaden sa vi, fan va långt det är tills vi drar på kryssningen..åååååh....Vill att det ska bli kryssning nu! Så kuuuuul ju!

Ja, Nu är den dagen här! Massa skoj kommer vi att ha! Vi som åker är: Jag, ida linus,smeden,mellan,linkan, och nån mer tror jag..Vi var iafall 7 st! och då skall 2 med från el sthlmo oxå!
Kan ju bli riktigt roligt så länge båten håller sig över vattenytan!
Ni vet ju jag och båtar...Jag är ju lite
anti sånt..

Så jag undrar bara hur det blir om jag o ida skall flyga nu i April. Eftersom egyptien blev inställt pga av oroligheter, Alla flyg är inställda fram tills sista April.. Än så länge...
Så det enda som finns just nu var Kanarieöarna..

Så just nu ligger Cran Canaria och Furtaventura bäst till... Men det beror som sagt helt på om ida får Semester eller inte. Annars blir jag väl hemma som vanligt!
Och ni kan nog gissa hur det blir, hon kommer nog inte få ledigt och jag kommer få sitta hemma och fira med katten! & tro mig, jag kommer inte gå utanför dörrjäveln! Då kommer jag garanterat ligga hemma i min soffa och agera bitterfitta!!

Men jag hoppas vi åker..

nu skall jag snart gå och dra nått gammalt över mig, Saknar min honkieponkie Wilmer bara.. Och min beaapa!!

Älskade lillmadde kommer hem på Söndag... Då blir det Söndagsmys för heeeela slanten!

Undrar om man skall köpa med sig nått från båten..

Någon som behöver nått??

Lakrits?sprit?cigg??  nehe! Skit it da! hehe...

Nä cigg på detta nu så ska ni se att jag somnar gott sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0