Carro/Häxan -

Haft full fart ute i huset!

Har varit ute hos pappa idag, och städat! Han fick en ny soffa idag. Så jag kastade ut hans gamla på gården. Klockrent. Sen in och städat som sagt.. Dammat,dammsugit,gjort rent fönster,torkat golv. För hand dessutom. Då blir golvet renare och torkar fortare! Så ner på knä och torka golv! Träning och nytta i en liten ask... Men nu ska jag hem och sova:) för imorgon är det en ny dag, med nya bekymmer! Och kl 12 ska jag vara klar, för då kommer pappa och hämtar mig! Imorgon skall jag nämligen ge mig i kast med hans sovrum! Skall dessutom ta med mig alla mina växter som jag har fullt av hemma. Så blir av med en liten del imorgon! Pappa har 4 st. Plastblommor! Så nu skall det in med lite liv dit!:) som jag kommer att få vattna. Men det gör inget! Kram och godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0