Carro/Häxan -

Jisses!

Det går verkligen bra för mitt lag....Not!

Han skrämde mig nyss...Det var inte kul. Men jag skrattade åt det, Blir jag rädd, Endera skrattar jag eller oxå gråter jag.. & nu garvade jag.
Inte kul när man blir skrämd bakifrån av någon. Det är något jag har otroligt svårt med, Sen förut.. Behöver inte gå in på detaljer, men så är det. Kanske kan ta det en annan gång. Orkar inte riva upp en massa sår nu. Dom gör alltid ont. Men inte nu, inte gräva mer i ärr som inte syns på utsidan, men finns där, hela tiden.

Kanske därför jag är så rädd om min katt. Rör man honom, Får man helt enkelt skylla sig själv, Min dotter och mina katter, skyddar jag med mitt liv. Thats it!
Idioter som gör illa djur...Klarar jag inte av, Dom borde få sig en dos av sin egna medecin.

Och för er som undrar, från det ena till det andra. Ja, Jag är vargälskare oxå.

Nått mer på hjärtat? Nej, inte vad jag kan komma på just nu..

Skrev en saga åt J idag, så hoppas hon fick den. La faktiskt ner lite tid på den.. fick du den?

Ska man börja skriva barnsagor eller inte? Någon sa det till mig en gång, Du borde fortsätta med det du skriver på. du har så mycket talang i det du gör, Varför inte satsa på det du är bra på. Men jag är som vanligt, kritisk till mig själv. tror inte på mig själv i vissa sammanhang, Så vem ska då göra det?

Om jag inte tror på mig själv, Hur skall då någon annan göra det..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk att det ofta är så att man är kritisk till sig själv. Varför inte klappa sig på axeln och säga fan va jag är bra. Undra hur mycket lättare saker och ting skulle vara då? Precis som du säger, om man inte tror på sig själv hur ska någon annan kunna göra det då....tänk att man säger så men man kan inte själv leva upp till de. Konstigt hur man egentligen funkar.

Ska snart skriva en argumenterande text kanske du kan skriva en om vargar ;) Du har ju TALANG för det mot en annan...

2011-02-01 @ 10:00:16
URL: http://tankaravjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0