Carro/Häxan -

Lördag...

Och jag har skittråkigt..Verkligen... Nästa helg drar vi till åland.. och sen.. Sen börjar det jobbiga.
Men än så länge tänker jag inte tala om vad det är som kommer att bli så jobbigt..
Har ju lite press på mig. Så det känns skönt.

Skall nu skicka iväg ett jobbmail. Får hoppas på det bästa! Men men, Blir man ens kvar i Falun? Vill jag ens stanna här? Vad vill jag??? Vad vill JAG?

Känns löite som jag inte vet vilket ben jag skall stå på riktigt.. Och den känslan vill jag inte ha, Jag hatar att inte veta.
Har dessutom fått veta en rätt jobbig sak, igår.
Känndes ju bra att få veta att man inte länge var nära, utan att andra står närmare.

Känns ju mindre bra att få veta saker, eller känna saker som är dåliga om en själv, Som andra tycker, men som andra inte kan berätta för en själv, utan det får man höra till slut av andra, kanske inte idag eller imorgon, men det kommer nog ut tillslut!
Trist att folk inte kan ta saker,eller skitsnack mellan 4 ögon, utan man skall få veta det på annat håll!!

Jävla skit hela tiden..

Men, insjön på torsdag, bara släppa allt... Umgås med människor som verkligen gillar en!!
Kan bli rätt nice ;)

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0