Carro/Häxan -

Ny morgon...

Visst är det härligt att vakna på morgonen, När man känner att idag. Just idag kommer något bra att hända.. (idag är inte den dagen).
Vi vaknade halv 12, Av att Natti kom ner och ville ha kaffe. Så hon fick väl det då.. Madde klev inte ens upp ur sängen.. Hon är verkligen inte bra än. Men hon fick ju som sagt febern igår. Inge kul med en liten sjukling hemma. Hon är så söt, mamma sitt här, mamma gör det mamma gör si..
Verkligen mammasjuk oxå. Men jag håller helt med. Mamma ÄR bäst när man är sjuk.

Så nu sitter hela familjen i soffan och myser, Bea vid sin dator, jag vid min och madde brevid mig.. å fåret Shavn.. på Tvn.. hmm, bara katterna som fattas nu. Men dom ligger väl i min säng och njuter..



hmmm... Men visst är hon söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0