Carro/Häxan -

Ringer till himlen..

Har ev en sittning i helgen.. Kommer nog bli mycket intressant. Vet verkligen att jag kan det här, och har nu även fått veta lite om vad jag klarar av..kommer helt enkelt komma långt.
Men kan ge mig sjutton på att det kommer att komma dom som inte klarar av att jag är så här. Men, bara att kasta iväg dessa energier, långt ifrån mig.

Varför ens försöka att låta dom vinna? Nej, nu är det JAG som bestämmer över MITT liv! JAg berämmer om mina tankar och vad jag kan och klarar av!
Får bara hoppas på att detta går vägen..

call me a Witch, bitch! I like it!

Att jag kallas för Häxan är ett mycket intärt namn, So majg har fortsatt med, eftersom det är ett BRA namn i våran mening, och alla som vet innebörden av mitt namn, Vet även att jag inte kallas så på ett dumt elakt sätt, uran på ett bra. Kan även berätta att det var Fia som började med det namnet, I orsa för typ 2-3 år sen. När vi var där på Race!

Vissa tycker att jag är elak mot mig själv som säger,  hälsa från häxan. Eller nått i den stilen..
Men JAG vet även, och alla andra i min närhet vet VARFÖR jag har detta smeknamn. Carlos är även ett annat namn på mig..

Skit samma, vissa fattar och kommer alltid att göra det. Sen finns det ju andraq som vägrar inse att namnet är ok. & er orkar jag inte lägga ner energi på.


Kommentarer
Postat av: Maria

Fast om sanningen ska fram så var det faktiskt jag som blev kallad häxan av din lillebror i Näs =)

2011-02-05 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0