Carro/Häxan -

Svar på kommentar:

Nej, jag och mitt ex har hunden ihop. Men efter 2 kullar hemma, massa hundar och allt runtomkring, så kände jag att det var dax för en paus. Så mitt ex har våran hund just nu. Och jag saknar henne så otroligt mycket. Men känner att jag vill ha henne lite då och då. Vi kom överens om att jag skulle få ta henne ibland, men hittills har jag bara fått träffa henne knappt en timme, 2 ggr. Vilket jag inte tycker är ok för fem jävla öre. Vet att hon har det bra, inget sånt men man tycker ju att hon skall vara hos mig, inte hos någon annan när exet inte kan ha henne, över en helg eller så. Ist för är dessa vänner är hundvakt om dom skall bort, så borde jag ha henne.. Men men.. Nog om det. Hoppas du fick ett ok svar.. Så ligger det till:) tack för att du läser min blogg, hur hittade ni min blogg? Och vilka är det som läser den? Vore kul att veta..

Kommentarer
Postat av: emilia

Okej, ja det är aldrig lätt att skiljas från sina konstnär. Hoppas du får ha henne mer och att ni kommer till en bra lösning för er båda!



Vet inte riktigt hur jag hamnade här, säkert genom massa länkanden mellan bloggar i största allmänhet.. fastnade dock hos dig för du skriver på ett underhållande vis, om man får komma med önskemål skulle jag vilja läsa mer om andlighet, har förstått att du kan en hel del om det. Intressant! :)

2011-02-05 @ 20:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0