Carro/Häxan -

Råd & tips samt viss hjäääälp!!

Min blogg är i fett behov av en ny header och ett nytt utseende... SÅ nu vääääädjar jag till er, hjälpa mig??

Sen behöver jag tips på RESMÅL!
obs, här kommer mina krav...

* Kristallklart vatten
* Varmt i vattnet (havet)
* All inclusive
* helt ok hotell
* massa eller fina sevärdigheter..
* goood mat
* heta nattklubbar

Vi är 2 vuxna som skall åka, i April. Resans längd. 1 v.

Kom med tips nu, alla mottages... Då jag aldrig har varit utomlands.. Men personen jag har med mig var på cran canaria i höstas..



Klart det är ÄLSK som skall med!! VEM annars, killarna lämnar vi hemma :D

Känner mig väldigt ensam just nu..Plutt ligger i karlstad inatt, igen.. Har man eget, lär man jobba rövva av sig.. ;) Men vi ses så ofta vi kan.. Annars åker jag med honom när han jobbar.. :D och då går tiden kanonfort...tyvärr...

Nåja, Imorgon bär det av till läkaren med M. Astma kontroll igen.. Hoppas hon blir av med den där skiten.. Men, Sådan mor sådan dotter... Hade själv samma sak när jag var liten..

hmm mer då....

idag har jag knatat runt på stan hela dagen, möten hit och möten dit..dvs, en himlans massa fika. Sista mötet fick bli med ett glas vatten. Mer orkade jag inte.

Men en helt givande dag måste jag erkänna.

Nä, Rökpauuuus & lite kaffi!!


SE YA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0