Carro/Häxan -

Fredagsmys, My ass!

Kom just hem från stan och lager 157! Eller ja, Lager 157 var vi till vid 11, Sen hem, Lämna av bror och sen dra ner på stan med mamma & Madde, Handla skor,kläder och sen hem..

Fick iafall med mig 2 par skor, ett linne, en tunn tunika (att ha på stranden) och ett par leggings som skulle likna jeansmatreal. Men vette fan vad dom liknar..

Aja, Fick det jag ville iallafall och det jag behövde! Slängde mina andra dojjor igår! & det var då verkligen på tiden..

Men nu fick jag ett par dojjor av mamma :D (Såna här med runda grejjer under foten på massa ställen) *loooove* *träning*

Och sen köpte (unnade) jag mig ett par högisar jag suktat efter ett par månader nu.. "rockiga" mee liikke!!
Eftersom dom inte stog på samma ställe som sist, Så fick jag liiite panik där ett tag.. (måtte dom inte vara slut) Var väl ungefär min enda tanke.. Men efter mycket letande så hittade jag dom :D

Sen hade dom rea inne på Gina, Så där fick jag det jag ville ha oxå, På rea!! :D En strandtunika jag velat ha kostade nu 49 kr istället för 199 kr.. Se där ja, kanoners!

Sen ett Neon gult linne fick oxå följa med hem..

Nu klarar jag mig ett tag.. Hoppas jag! 

Även Madde fick lite nytt hem, inför "skol" starten nu i höst. (Förskolan).

Får lägga ut bilder här sen när jag orkar och har tid, Ev ikväll.. på dessa nya inköp! 

Tills dess att vi hörs igen.

Toodels!
 

Kommentarer
Postat av: Anna K

hallå, du kan inte du maila mig så jag får din adress... tycker det är dags att vi ses. :P

2011-07-29 @ 18:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0