Carro/Häxan -

Finally!!

Äntligen sitter jag på min nya fina dator.. Ja, Med Beas bredband da.. Såklart.
hehe...

Datorn har jag inte fått! Utan jag och mamma har gjort en deal. Så tro inte att jag får någonting gratis! För det får jag verkligen inte. Den andra datorn jag satt på tillhör min pappa, och den är ifrån stenåldern. Så den fungerar knappt. Och nu eftersom jag typ "jobbar" hemifrån så måste jag ha en dator som fungerar. Ja, jag är härmed barnförfattare. Håller på med en saga nu som kommer att bli rätt lång. Men antagligen som det ser ut nu så kommer jag att dela upp den i olika äventyr..

Får väl se hur det slutar dock.

Någon som vill läsa? Jag kommer INTE att lägga ut några av mina sagor här, eftersom ni då kan kopiera min saga och dela ut den som eran, typ.

sagorna kommer att finnas i handeln tids nog! Jag sitter just nu och spånar på ett förlag och utgivning av mina verk.
Mer om det kommer jag såsmåningom att skriva om i bloggen..



Höres imorgon!

NU skall jag natta kudden!




PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0