Carro/Häxan -

hallooo...

Blev ingen bio igår.. Vi hade roligt hemma istället med att skratta åt allt och alla, mysa och spela Bejeweled 3..
Jag har fått torsk på det spelet.. satt uppe hela natten med det.. Helt inne..

Och gissa vart jag sitter nu, Jo, inne i spelet, bloggandet är som en liten snabb rast.

jag har alltså parkerat min feta röv i sängen, med datorn på magen och knänen uppdragna så jag kan skriva ordentligt.. haha
Latmasken är jag det.. Och jag kan meddela alla om att wilmer ligger bredvid och snarkar i vanlig ordning.

Bea är inne i sitt städande av rum och iorningställande med allt.. Vi ska sälja av en massa onödiga saker som vi inte alls behöver.

Någon som är intresserad av nått? Vi har nog allt.

Just nu till Salu!


Barnkläder 2-5 år

Tjejkläder (vuxenstorlek)

Porslin. Tallrikar med guldkant, blåa tallrikar, mm mm

2 st bryråer

1 Vittrinskåp med låder och ett skåp under.. 

Bilder kan finnas,mailas och paketpriser kan ordnas. kläderna är det lättare att komma och kika på. orka lägga ut 200 bilder typ. 

Men annars får ni ha en hääärlig helg, eller iafall det som är kvar av den.. 


Mig hittar ni i sängen...


  


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad ska du ha för byråerna och vitrinskåpet`?

2011-03-21 @ 15:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0