Carro/Häxan -

Hejsan hallå:)

Ber åter igen om ursäkt för dålig uppdatering.. Men här råder bloggtorka.. Och när man sitter via mobilen, på är det bara tråkigt att blogga.. Men nu har jag äntligen varit iväg och införskaffat mig en ny dator! Mamma är snäll hon:) så nu kan man nog äntligen sitta ute på nätet och göra saker utan att datorn ska hänga sig eller gå så trögt! Det blev en ny bärbar dator iaf... Så nu väntas bara internet.. Och det blir inget abonnemang. Utan har ju kontantkort... Billigare;) hade nämligen en diskussion på affären där jag köpte datorn, och det visade sig att mitt kontantkort på internet var billigare än deras med abonnemang..haha! Just nu är jag hos mormor och är barnvakt till kusinbarnet! Full fart alltså. Ikväll blir det rengöring av fiskboendena.. Samt flytta 2 av mina fiskar..:) fullt upp alltså!

Kommentarer
Postat av: cattis

öhhhj, när kommer bilderna från kryssningen upp? vill se:)

2011-03-04 @ 02:21:02
URL: http://cahtrinea,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0