Carro/Häxan -

Huvudvärk ab!

Nä, verkligen dax att lägga ner detta och krypa till kojs! Fick nyss huvudvärk, Och jag har 100 saker kvar att göra på datorn.. :(

Får helt enkelt vänta till imorgon eller helgen.. Undrar om mitt internet har kommit?? Vet ju inte.. Borde inte leverantören ringa eller nått? hmmm..

Aja, Märks väl. Tänker iafall påpeka då att jag vill ha trådlöst! För kablar hit och dit har jag fått nog av.
Kablar är så 1990..haha.. Fan, Det där kändes inte som mig att säga.. *Raderat ut minnet* Sådär, Vi drog ett streck över, Nu känns det  genast mycket bättre.. oh, Huvudet oxå.. hmmm... Mega HHMMMM!!!

Wilmer och wilma ligger och snarkar ikapp.. (Det är ovanligt..För har aldrig hört wilma dra timmer.. Men tydligen har wille smittat na!) haha..

Som A sa... Du har en VÄVLIGT speciell katt.. (oja...och jag och min katt har en väääldigt speciell relation oxå. Den katten är mitt allt. Han har samma status här som madde har. "Rör du, Så dör du" Han och madde gör jag allt för! Det ska ni då veta, Gillar ni inte wille, Så gillar ni inte mig!

Det ska killarna veta. Ingen Wille, ingen Carro!!!

Nä, toa var det ju, och en Cigg.. *Minnet är som en guldfisks.." Fortfarande..

Hade inte rövhelvetet setat fast...Så hade jag tappat bort det oxå. (Fasat vem kan tappa bort en röv som enligt alla ser ut som en ladugårdsvägg a ka Geleklump.. )


Heffaklumpen is on the mooooooove!!

SEEEEEEE YAA!!


(by the way, Träning imorgon..Rygg & Ben..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0