Carro/Häxan -

kul...

Verkligen roligt att det är så många som läser min blogg varje dag... Men vilka är ni????
Kom igen nu...

Tell meeee!!!



Från förrförra helgen...Trevlig kväll med tokbruttan ;) Henne har man många fina minnen ihop med..
Var ju ihop med hennes killes vän.. haha, Den tiden var det full fart!

Saknar den tiden ibland. Han har ju blitt pappa nu, mitt ex.. :D

Hon på bilden heter Emelie, Är en kanon tjej med mycket bus i och hon får mig att skratta!
Ännu roligare är det att hon och min sambo bea, har gått i samma klass i deras yngre dagar..

HaHa, världen är då bra liten.. !!


Kommentarer
Postat av: hmmm

en vet du iallafal;)

2011-03-17 @ 08:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0