Carro/Häxan -

När man börjar bli trött..

Tror jag kommer att natta kudden inom en snar framtid.. Börjar få "grus" i ögonen nu, och huvudet & kroppen börjar bli riktigt tungt. Just nu sitter jag här och envisas om att jag SKA uppdatera bloggfan. Ja, just nu är det bloggfan! Ibland fattar jag inte ens varför jag bloggar.. För iband har jag absolut inget attvarken berätta eller komma med i bloggen..

Sitter med en massa tankar i skallen. Vill bara skriva ut massor, Men det får vänta. Precis som allt annat. Har äntligen fått in lite i datorn, Lite musik och lite bilder.. Men låångt ifrån klart!

Just nu önskar jag mig så mycket..

Hus,körkort,jobb,hund.. Önskar tillbax Amira. Allt blev inte som jag hade hoppats på. Blev inte alls som jag sa att det skulle. Är så pisst-off!

Har massor på g.. Vad vore livet utan vänner,familj och kärlek? - Inget!

Inser mer och mer att livet är kärt. Och att man när som helst kan förlora allt, livet ja.. mmm..Behöver inte säga mer än så just nu. Sa ju en gång att...

- Vi får se om jag överlever min 30års dag.. Det var inget jag bara sa.. Utan jag hade oxå en mening med det jag sa just då. Vet inte, Men drömde en sak förut, och har drömmt samma sak flera gånger. Om drömmen är en sanndrömm..Så undrar jag..

Varför just jag?

Inget speciellt har hänt.. Bara att jag har mina mardrömmar titt som tätt, Eller oxå får man mardrömmar baraför att man går igenom en massa här i livet, eller massa man tänker och funderar på..Så man börjar drömma sen, Fantasierna kan bli hur stora som helst, eftersom i fantasin finns inga gränser..

Jag har absolut ingen dålig fantasi,ingen brist på den heller..

Hoppas bara för Ms skull att jag inte går bort i förtid. Och för mina älskade katter.. Vet inte vad jag skulle göra om det hände dom eller M något.

Eller jo, Det vet jag. Jag skulle njuta av att se personen/personerna lida.

Men nu skall vi inte tänka sådana tankar..Nu när man har satt sig ner och börjat att skriva, kommer allt skit upp. Önskar att jag bara kunde stänga av min hjärna ibland. iafall när jag får upp dåliga saker...

Jag gillar inte att tänka ibland.

Jag har så ont i mina leder oxå. Inte skönt alls...Vill inte ta massa piller heller. Hoppas det hjälper  att träna...
För det är verkligen skönt att gå och springa på bandet.. Alla tankar och funderingar rensas..

Kärleken:

Sitter och funderar på den oxå.. funderar över när den skall komma till mig.. Nu, helst igår..
Men den tar tid på sig som vanligt.. Synd!
Behöver verkligen kärlek som alla andra behöver den..

Jag är lixom inte menad att vara ensam..

Nä, saknar faktiskt när man bodde i Almo. Vi bodde intill en bäck, Som mynnade ut i Almo-ån.
Där fiskade vi varenda dag så fort isen hade smält.. Och nog fick vi fisk.. Vi brukade sitta med våra hemmagjorda metspön och dingla med benen i bryggans tasiga stockar..
Var det lågvatten på våren, brukade vi plocka musslor och massa annat tjafs.. haha...Måste ha sett kul ut ibland.
Bäcköring.. mmmm, Så gott och fanns i massor!
Jag vet fortfarande dom ställerna dom går i, Vart man skall stå,hur man skall stå och vad som funkar bäst. Utan flöte såklart.. ;)

Ligger ingen sport i att använda flöte! Det är för nybörjare, iafall när det skall metas i bäckar och små vattendrag.
*Gillas skarpt*

Har även fiskat någon slags fisk som såg ut som en ål.. Kommer såklart inte på vad den heter nu.. Typiskt!
Men det var inte alls lika kul. Då var vi uppe i Byvattnet, Jag,mormor och morfar. En hel vecka.. Tror jag gick i 6an då eller nått sånt.. eller 5an.. ah, minnet är bra men kort!

http://www.sportfiskeguide.se/spfguide/vatten/byvattne.htm   <------ Där var vi.

Sen vette fasen om vi var dit med mamma och nicke oxå.. Kommer fasen inte ihåg vart man hart varit under sin uppväxt, Och fiskat.. Varje sommar var vi ju överallt och Fiska.

Nog om fiske nu. Jag blir bara oootroligt sugen.

Ne. Godnatt kära läsare!

Min kudde är min vän,mitt täcke är min kram..Min dotter hon sover sött, katten snarkar trött. ZZZZzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ta tillbaka amira? Är det din hund så bestämmer ju faktiskt du över henne!

2011-03-11 @ 23:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0