Carro/Häxan -

Tisdag:)

Härlig start på morgonen med att vi är med i tidningen! Falu kuriren! Så ni vet.. Artikeln handlar om kommunal. Och om dagis...mer än så säger jag inte, utan det får ni som sagt kika på i tidningen... Vet iaf om att det var en stor bild på oss.. Iaf enligt en av dagisfröknarna.. Idag skall vi till läkaren med madde, ska kolla astman och lite sånt... En sak har jag lite panik över.. Men tänker inte säga än vad det är! Bara tråkigt att det är så. Men ett måste! Har blandade känslor om det. Panik och lycka! Kan det bli värre?! Men vet att det blir bra tillslut och att det faktiskt var meningen att det någongång skulle hända..;) har inte sovit någonting inatt nästan, har mardrömmar om en massa saker. Jag kan se mördarfilmen med splat och vara helt oberoende efteråt. Men en film jag har sett och inte kan se igen är "världarnas krig!" jag såg den när den kom ut för ex antal år sen. Och jag har mardrömmar än idag och även lite panikångest! Jag ångrar att jag såg den filmen! Vet ej varför jag har så svårt för vissa filmen men inte för andra.. NåJa. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0