Carro/Häxan -

Träningsverk, Nu vet man att man lever...

Har sån förbannad tränigsverk i benen så jag kan knappt sätta mig ner utan att jag håller på att avlida..

Och för att inte tala om korsryggen..o svanken.. haha, Gammal gumma a la carro..
MEN träningen går framåt! Nu börjar vingarna synas, och armarna har blivit liiiite större..
Nu tar jag 15 kg mer än vad jag tog för 2 veckor sen.. I ben 31,5 kg..
INTE mycket kanske ni tycker.. MEN för MIG är det bra!!

Eftersom styrketräning har aldrig varit min starka sida, Då jag igentligen hatar det.. Eftersom jag vill se resultat fort.. Dessvärre tar det låååång tid.. Enligt mig iafall föör lång tid..

Men nu har jag några att träna med.. Biffarna ;)

Det är helt oki att träna med killar, Dom puschar en MER än vad tjejer i normala fall gör. Och jag har alltid funkat bättre ihop med killar än med tjejer.. Antagligen för att jag jag är en sån pojk/flicka..

Den enda tjejen som verkligen kan puscha mig nu är Bea..

Nu är det snart BB!

PS: Har lite sexleksaker till salu om någon är intresserad! ;)
Fick ju hem ett paket förut... Dessvärre fanns det saker där som jag inte alls hade räknat med att få.. Och just dom sakerna känns lite......Avsides för mig.. Om vi säger så.

Puss & Godnatt!

 hmm..

Kan ni gissa Vilka saker jag inte behöver..Eller vilka jag helt enkelt tycker känns avsides för mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0