Carro/Häxan -

Vaknar väl med träningsverk a la kommer inte upp ur sängen...Imorgon.

Veckans träningsschema...

Måndag: allround body
Tisdag:   allround body
Onsdag: Rygg & ben
Torsdag: armar & axlar
Fredag: Mage & rumpa
Lördag: ben, mage, rygg

Kan ändras fort.. Vet inte ens om detta schema stämmer. Går ju efter kompisens schema nu ons,tors,fred...

Men hittills har det gått bra med träningen. Tränar ca 1 ½ till 2 timmar varje dag på gymmet nu.
Så det känns väl snart... kör även 20 min på löpbandet varje dag, Varvar med intervaller.. Backe/jogga/gå..

Funderade på att lägga upp en före bild...Men ångrade mig när jag såg mig själv i spegeln..
Lär nog jobba lite på självförtroendet först innan fettbalken slänger upp en före bild. ;)

men det är min vardag iallafall numera.. Eller än så länge ska man väl säga...


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0