Carro/Häxan -

Mors dag!:)

Idag är det mors dag! Min dag alltså:) hoppas dagen bjuder på blommor och choklad.. Men det tror jag knappast...;) madde är för liten för att fatta denna dag.. Och några blommor kommer hon inte köpa heller.. Hehe.. Har nyss ätit massa mat.. Och funderar på om vi skall gå till hälsinggården eller åka.. Hmm... Skall vara där senast 4 så.. Mormor min fyllde år i fredags, så idag blir det fika där.. Tror dock inte att madde vill med.. Men jag är sugen på tårta!:) snart kommer en hemlighet ut, och den handlar inte om någon kille.. Utan om något helt annat.. Jag är fortfarande singel, inget annat!

Kommentarer
Postat av: sandra

Är inte mors dag nästa helg, den 28 eller 29?

2011-05-22 @ 14:47:36
Postat av: Jessica

Morsdag är inte idag utan nästa söndag den 29:e :p

2011-05-22 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0