Carro/Häxan -

Snabb att kryssa i?

I mars fick vi fylla i semestern för våra barn på dagis.. Jag var snabb och kryssade i alla mina veckor som ledighet med start v22.. Så idag när vi kom till dagis blev dom minst sagt förvånade.. Det blev jag oxå när dom berättade att hon var ledig idag och hela veckan! Det är ju v22 nu!! Snacka om att tiden går fort! Hallå, snart midsommar ju! Vart tog våren vägen?? Så nu är vi hemma och skall strax dra till stan.. Lär uträtta vissa viktiga ärenden.. Har tyvärr skjutit upp dom allt för länge nu.. Jag hatar att gå på stan, för mycket folk gör mig stressad och jag gillar det inte.. Men idag lär jag ta tjuren vid hornen och bita ihop.. Så på återseende. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0